اطفاء حریق بزرگ انبار چوب در مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تمامی معابر شهری مشهد باز است (۳٠ اردیبهشت۱۴۰۳) + فیلم پیام تسلیت شهردار مشهد در پی جان باختن تعدادی از شهروندان در سیل اخیر قدردانی شهردار مشهد از خادمان شهری پس از بارش سیل‌آسای امروز | شهروندان از تردد غیرضروری خودداری کنند + فیلم گزارش ۳۱ نقطه آبگرفتگی معابر در سطح شهر مشهد طی بارندگی امروز (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا مدارس مشهد و خراسان رضوی فردا یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ آماده‌باش نیرو‌های خدمات شهری تا بازگشت کامل مشهد به شرایط عادی + فیلم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲۲ میلی‌متر بارش در مشهد طی ۳۰ دقیقه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد مقدس: آب‌گرفتگی سطح شهر در حال کنترل است + فیلم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تاکنون حدود ۵ هزار زائر پیاده وارد مشهد شدند (۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲) سرویس‌دهی ویژه مترو مشهد به سمت فرودگاه و راه‌آهن + فیلم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین وضعیت سرخس پس از بارش باران و جاری شدن سیل از زبان فرماندار | خسارت مالی، نامعلوم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پس از باران سیل آسا شهر در آرامش نسبی است| خسارت جانی در سیل مشهد نداشتیم(۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) آخرین وضعیت طرقبه و شاندیز پس از بارش شدید باران از زبان فرماندار | یک نفر از مرگ حتمی نجات یافت (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم ترافیک در تمامی معابر شهری مشهد پر حجم است (۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲) پس از بارش شدید همه محور‌های اصلی خراسان رضوی باز است (۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

«خراسان رضوی» رتبه اول در بخش بازآفرینی، خودمالک، روستایی و مسکن مهر را کسب کرده است

  • کد خبر: ۱۸۱۲۰۸
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
  • ۱
«خراسان رضوی» رتبه اول در بخش بازآفرینی، خودمالک، روستایی و مسکن مهر را کسب کرده است
مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: در بخش‌های بازآفرینی، خودمالک، روستایی و مسکن مهر خراسان رضوی رتبه اول را کسب کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، وحید داعی در مراسم افتتاحیه و بهره‌برداری از ۹هزارو۴۷۷واحد مسکونی در استان و آیین افتتاح و بهره‌برداری از صدهزار واحد مسکونی در سراسر کشور ضمن تسلیت ایام محرم و صفر و گرامیداشت یاد شهیدان باهنر و رجایی اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن  شامل ٣٩١هزار واحد است که به استان خراسان رضوی ابلاغ شده و در بخش‌های مختلف پیگیری خواهدشد.

وی افزود: در حوزه خودمالک سهم استان ٧۵هزار واحد است که در این بخش دولت بحث ترویج را پیگیری می‌کند؛ یعنی متقاضیان زمین دارند و از تسهیلات دولتی استفاده می‌کنند و واحد خود را می‌سازند.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با اشاره به بخش دوم بازآفرینی شهری و نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده ادامه داد: سهم استان در این بخش ۵۶هزار واحد است که در این بخش دولت سیاست‌گذار است.

وی با بیان اینکه تاکنون ٢٢هزار پروانه در سطح بافت‌های فرسوده در استان خراسان رضوی صادر شده است، گفت: در حوزه روستایی ۶۴هزار واحد سهم استان است که به ٢۴هزار تسهیلات داده شد و واگذاری در این حوزه استان خراسان رضوی نمونه بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی تصریح کرد: در بخش دیگر طرح‌های حمایتی ١٩۵هزار واحد مسکونی مدنظر است که تاکنون بیش از ۴هزار هکتار زمین برای آن تأمین شده است و در مجموع برای این بخش‌ها ٩۵هزار واحد پروانه صادر شده است و در حوزه تسهیلات بانکی، علیرغم وجود مشکلات چرخ تسهیلات در استان روان شده است.

داعی خاطرنشان کرد: امروز در سطح کشور ١٠١هزار واحد مسکونی افتتاح می‌شود که ٩هزار و ۴٧٧واحد مربوط به خراسان رضوی است و بعد از خراسان، استان تهران قرار دارد. از لحاظ میزان افتتاحیه باید گفت که در بخش‌های بازآفرینی، خود مالک، روستایی و مسکن مهر خراسان رضوی رتبه اول را کسب کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد کبیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
0
0
این آپارتمان ها با یک باد و طوفان میریزه!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->